Heuver - De bandenspecialist van Europa

Mijn bestellingen

Status bestelling

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging. In deze bevestiging vindt u uw Track & Trace link. Deze link is ook terug te vinden in de Mijn Heuver-omgeving.

      Stap 1: Log in op uw Mijn Heuver-account.
      Stap 2: Ga naar 'Mijn bestellingen'.
      Stap 3: Klik op het ordernummer.
      Stap 4: Hier vindt u de Track & Trace-link.

Bestelling wijzigen

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen? 

Voor het wijzigen van uw bestelling kunt u contact opnemen met onze  verkoopafdeling.

      Telefoonnummer: +31 (0) 523 850 705
      Email: Benelux@heuver.com

Bezorgadres wijzigen

Hoe verander ik het berzorgadres van mijn bestelling? 

Wanneer u een bestelling plaatst in onze webhop is het mogelijk om het leveradres te wijzigen, volg het onderstaande stappenplan.

Stap 1: Wanneer u alle artikelen heeft verzameld in uw winkelmand klikt u op bevestigen. 
Stap 2: Op de volgende pagina klikt u op ''aanpassen'
Stap 3: Nu kunt u de adresgegevens aanpassen.

Is de bestelling reeds geplaatst, neem contact op met onze verkoopafdeling.

      Telefoonnummer: +31 (0) 523 850 705
      Email: Benelux@heuver.com