Heuver investeert in marktontwikkeling EM- en agri-sector

-PERSBERICHT- Heuver Bandengroothandel legt zijn focus op de doorontwikkeling van de grondverzet- en agrarische markt. Met Frank Wilmink als extra accountmanager voor de Benelux wordt het mogelijk actiever de regio’s in te gaan en meer klanten te helpen. De groei van het aantal klanten en de uitbreiding van het assortiment zijn mede aanleiding voor uitbreiding van het team. Zo investeert Heuver in haar positie als totaalleverancier en dé bandenspecialist voor de toekomst.

Kennis breed inzetten

“Onze klanten zijn de bandenleveranciers”, zegt Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel. “Wij zijn grondverzet- en landbouwspecialist en blijven hierin investeren. Tegelijkertijd hebben we een schat aan kennis in huis, die we willen en kunnen delen. Dat hoort bij onze positie als dé totaalleverancier en bandenspecialist. Bandenbedrijven kunnen die expertise vervolgens inzetten voor hun klanten. Dáár willen we bij helpen. Wij zijn thuis in alle sectoren, maar willen in de grondverzet- en agrarische sector ons marktaandeel vergroten. We hebben Frank Wilmink als accountmanager aangenomen om ons team hierbij ‘op grondverzet en landbouw’ te versterken. Zijn kennis over machines en de bijbehorende banden is enorm. Hij is dus een echte aanwinst.”

Mooi bedrijf, gedreven team

Hij is een nuchtere Twentenaar, sportief en buitenmens: Frank Wilmink (35). “Als echte doener heb ik in het verleden heel veel banden op grondverzetmachines gewisseld. Dankzij deze praktijkervaring begrijp ik de wensen van de klant en kan ik hier goed op inspelen. Daarna heb ik internationaal ook de verkoop van deze machines gedaan. Mijn loopbaan tot nog toe is echt van monteur tot accountmanager. Ik ken het hele proces. Dat kan ik in gesprekken bij de gespecialiseerde machinehandel goed gebruiken. Na de eerste kennismaking met Heuver was ik direct enthousiast. Wat een mooi bedrijf en wat een gedreven team! Daar maak ik als accountmanager grondverzet en landbouw graag deel van uit. Ik wil de markt snel leren kennen om klanten bij al hun vragen van dienst te kunnen zijn.”