Profile Heuver versterkt structuur met Manager Filialen

-PERSBERICHT- Om de positieve ontwikkeling van de Profile Car & Tyreservice vestigingen verder door te kunnen trekken, heeft Profile Heuver Charel Nijhuis aangesteld als Manager Filialen. Met weliswaar een bureau op het hoofdkantoor in Hardenberg, zal Charel vooral veel in de vestigingen te vinden zijn. Hij is verantwoordelijk voor het aansturen van bedrijfsleiders, verkoopleiders en de backoffice. Met zijn aanstelling past Heuver de structuur van de filialen aan bij de ambities die het heeft.
Profile Heuver versterkt structuur met Manager Filialen

Sleutelfunctie

“We weten dat de taak om aan onze 13 Profile Car & Tyreservice filialen leiding te geven veelomvattend is”, stelt Bertus Heuver, directeur Profile Car & Tyreservice. “Manager Filialen is een sleutelfunctie om onze ambitieuze doelstellingen waar te blijven maken. Doelstellingen die naast aanscherpen van processen eveneens op het vlak van sales liggen. Wij vonden in Charel Nijhuis een zeer geschikte kandidaat voor deze functie. Hij heeft een bedrijfskundige achtergrond en beschikt over de combinatie van leidinggevende en commerciële ervaring waarnaar we op zoek waren. Charel stuurt alle bedrijfsleiders, verkoopleiders en de backoffice aan. Want de ingeslagen weg met groei, zoals afgelopen jaar, moet een succesvol vervolg krijgen. Dat is een pittige taak, maar we verwachten dat hij die prima aan kan.”

Volgende fase

Charel Nijhuis (42) is getrouwd, heeft 1 dochter en 2 zoons en woont in Geesteren. Charel Nijhuis: “Deze functie verenigt mijn ervaringsgebieden op verrassende wijze. Bovendien zitten hoofdkantoor en de filialen in de bredere regio waar ik woon, dus ik verwacht snel te kunnen acclimatiseren. Het is een mooie uitdaging om onze bandenbedrijven zowel collectief dichter bij elkaar als individueel naar de volgende fase te brengen. Er zit al veel ontwikkeling in de filialen, zoals leertrajecten, en er komen nog enkele zaken aan. Dat is een mooie kans om met z’n allen de stap naar een succesvolle toekomst te zetten. Waarbij we vooral oog moeten hebben en houden voor zowel onze sales-ambities als voor de wensen van de klant.”