Heuver’s afdeling Marketing klaar voor ‘maximum attack’

-PERSBERICHT- Heuver’s afdeling Marketing onderging een verschuiving van accenten en uitbreiding van de bezetting. Daarmee is de afdeling optimaal gewapend om per direct alle voorwaarden in huis te hebben om de ambitieuze verkoopplannen te ondersteunen. ‘Ready for maximum attack’, zoals zij zeggen. De wijziging past in de doelstellingen die Heuver Bandengroothandel zich voor de komende jaren heeft gesteld.
Onze klanten zijn heel veel zekerheden gewend. Die dragen wij ook uit. De afdeling Marketing staat daar middenin. Een uitdagende taak!
Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel

Uitdagende taak

Heuver ziet een toenemende groei van het zoek- en bestelverkeer in haar webshop. Daarop speelt het bedrijf in door accenten te verleggen en voor de marketing mensen aan te nemen. “De afdeling Marketing is in onze organisatie vanaf de start in 2008 beheerder en aanjager van het webshop-kanaal”, aldus Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel: “Ons aandeel ‘digitaal’ wordt steeds groter, wat door uitbreiding van onze sites in het Spaans, Italiaans, Roemeens - en binnenkort Fins – versterkt zal worden. Dat moeten we maximaal managen, met veel nadruk op technische ontwikkeling en gebruiksgemak. Tegelijkertijd willen we het persoonlijk contact verder versterken. Onze klanten zijn heel veel zekerheden gewend. Die dragen wij ook uit. De afdeling Marketing staat daar middenin. Een uitdagende taak! Met enkele wijzigingen en met nieuwe mensen aan boord, staat het team klaar om de plannen voor 2017 krachtig en met frisse wind op te pakken.”

Ambitieuze verkoopplannen

In de huidige samenstelling is Chris van den Ende marketing manager, richt Maureen Voortman zich op communicatie-, pers- en beurszaken en is Taika Laarman offline marketeer. Nieuw zijn Elisa Zwanepol, Dennis Heerink (beide online marketeer) en Eline ten Heuw (vormgeving/DTP). Bertus Heuver: “De versterking en herindeling van taakgebieden geeft ‘Marketing’ speelruimte om productmanagers en accountmanagers optimaal te ondersteunen in onze ambitieuze verkoopplannen. Als directie zien wij daarin dé voorwaarde om succesvol te kunnen blijven groeien. Wij zullen ook in het nieuwe jaar van ons doen spreken. Maar altijd met volledige focus op onze klanten.”

Ambitieuze verkoopplannen