Bandenorders bij Heuver nu met Track & Trace

Bandenorders bij Heuver nu met Track & Trace

Klanten uit Nederland, België, Luxemburg, Duitsland en Frankrijk die bij Heuver banden bestellen, krijgen vanaf nu automatisch een e-mail met een Track & Trace-link. Zo kunnen zij op elk moment van de dag zien waar hun order zich bevindt. Het is de volgende stap in het full-service-concept dat Heuver op elk niveau voor de klant doorvoert.

Nóg betere informatievoorziening

“Als consument vinden we het heel normaal dat we statusupdates krijgen van online bestellingen. Deze service wilden wij daarom ook graag aanbieden aan onze zakelijke klanten, zodat zij hún klanten weer beter kunnen informeren”, zegt directeur Bertus Heuver. “Na elke verwerkte order sturen we automatisch een e-mail naar de klant met een link waar de statusupdates worden bijgehouden. Zo bieden we een nóg betere informatievoorziening, wat altijd ons hoogste doel is. We hopen dan ook, dat we deze service kunnen uitbouwen voor alle landen waarnaar we verzenden.”

Efficiëntieslag voor klanten

De nieuwe Track & Trace-service past perfect in de Hi5 die Heuver belooft aan alle klanten. Heuver is continu bezig om deze beloftes aan te scherpen en hier nóg beter in te presteren. Deze vorm van informatievoorziening wordt bovendien steeds belangrijker, stelt Bertus Heuver: “Zeker voor bandenspecialisten die banden monteren voor hun klanten is het van groot belang dat zij weten wanneer ze hun bestelde banden kunnen verwachten. Zo kunnen zij hun planning hierop aanpassen en nog efficiënter werken. Daar helpen wij ze graag bij. Net zoals we onze vernieuwde Heuver webshop nóg sneller en overzichtelijker hebben gemaakt. Het valt voor ons allemaal onder onze Hi service.”