HR Business Partner (fulltime)

Voor ons hoofdkantoor in Hardenberg zijn wij op zoek naar een fulltime HR Business Partner.

HR Business Partner (fulltime)

Over Heuver Company
Heuver Company. Een dynamische werkomgeving met lef, waar pionieren centraal staat, nieuwe wegen worden bewandeld en waar klanten en medewerkers centraal staan. Een bedrijf vol verstand en emotie. Een bedrijf dat durft en doet. Een sfeer die energie creëert en waarvan mensen graag deel uitmaken. Resultaatgericht met een tikje rebellie. 

Heuver Company is een ambitieuze en groeiende organisatie met 350 medewerkers. Deze wordt gevormd door  een internationale bandengroothandel in Hardenberg, 14 Profile Heuver vestigingen verspreid over Noordoost-Nederland en Limburg. Sinds eind 2019 is hier een wielenfabriek BEVRI Wheels en BEVRI Banden uit Zeewolde aan toegevoegd. 

In jouw werk ondersteun je Heuver Company, sta je in contact met de medewerkers en werk je nauw samen met de managers en leidinggevenden. Samen met je collega’s van HR, houd jij je bezig met het ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van operationeel en tactisch HR beleid. Thema’s als digitalisering, development, duurzame inzetbaarheid, wetgeving, verzuim en groei van de organisatie spreken jou aan. Samen met jou zullen we kijken waar jouw kennis en interesse ligt, om vervolgens jouw takenpakket vast te stellen. 

Je komt terecht in een familiebedrijf met een dynamische werkomgeving, enthousiaste collega’s en een plezierige werksfeer. Onze organisatie is volop in beweging en daarin lever jij een belangrijke bijdrage. 

Team
Je werkt niet alleen. Je werkt samen met je 4 collega’s van de HR afdeling. Samen zorgen we voor tevreden klanten en werkplezier voor iedere medewerker, zodat de ambitieuze doelen van Heuver worden behaald. De Why van Heuver is dan ook: “Our Drive to Succeed is Your Benefit!”

Wat wij van jou verwachten
Om je taken goed uit te kunnen oefenen bezit jij de volgende ervaring en vaardigheden:

  • Je hebt een afgeronde Hbo opleiding (bij voorkeur HRM) en minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een (hands-on) HR adviesrol; 
  • je hebt goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Daarnaast is het een pré als je de Duitse taal beheerst; 
  • kennis van AFAS en Excel is een pré;  
  • je bent sociaal, flexibel, accuraat, oplossingsgericht en innovatief;
  • je bezit over organisatiesensitiviteit, hebt een helicopterview en legt gemakkelijk contact;
  • je durft lef te tonen, kunt snel schakelen en zowel zelfstandig als in teamverband werken; 
  • je vindt het leuk om binnen een (internationale) commerciële profit organisatie te werken.

Wat je van ons mag verwachten
Als je bij ons komt werken dan weet je zeker dat je:

  • een goed salaris ontvangt;
  • komt te werken in een gezellig, informeel team;
  • een uitdagende functie krijgt, waar plezier in je werk voorop staat;
  • de mogelijkheid krijgt om jouw ambities waar te maken;
  • de mogelijkheid krijgt om vakgerichte opleidingen en cursussen te volgen;
  • gebruik kunt maken van onze sportactiviteiten zoals onze eigen fitnessruimte; 
  • terecht komt in een familiebedrijf met een no-nonsense cultuur.

Enthousiast geworden? 

Dan leren wij jou graag kennen! Solliciteren kan via de “solliciteer” button. Wil je meer informatie over de vacature? Bel dan met Anneke Sluiter-Mijnheer, HR manager, via telefoonnummer 0523-850850. 

SOLLICITEER

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.